U subotu 21. novembra i nedelju 22. novembra održan je prvi blok radionica za srednjoškolce koje se organizuju u okviru takmičenja za najbolju inovativnu ideju „Space4women 3.0: Galaksija novih ideja“.

Tema prve radionice je bila „Planiranje razvoja poslovne prilike“. Kako bi svoju zamisao preneli u stvarnost, neophodno je da učesnci metodično pristupe njenom otelotvorenju u stvarnu poslovnu priliku. To pre svega podrazumeva kreiranje kvalitetnog plana razvoja ideje koju će realizovati u praksi. A da bi u tome bili uspešni, potrebno je da učesnici butu upoznti sa kritičnim elementima poslovnog modela. Pored razjašnjenja ovih elemenata, na radionici je bilo reči i o pristupu razvoja poslovne prilike kroz prizmu svakog elementa, a učesnici su upoznati sa alatima koji im mogu pomoći u radu. Tema druge radionice je bila „Brend persona“. Polaznici su u okviru ove radionice naučili kako da definišu svoju brend personu, odrede svoj tržišni segment i identifikuju ključne tačke korisničkog putovanja u procesu upotrebe njihove „ideje“, kako bi na pravilan način prilagodili svoju komunikacionu strategiju.